Monday, June 29, 2009

30 JUNE 2009

Asskum semua..

Sebentar tadi tepat jam 12.00am genap usia aku yang ke 27 tahun.hehehe.dah tua aku dah ni.dah tak boleh nak mengaku remaja lagi ni.semoga aku dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki insyallah..belum pun sampai 30hb aku dah dapat dah hadiah dah dari wife aku.wife aku bagi 1 kotak kecil yang berbalut kertas.belum buka lagi aku dah tahu apa isi kandungnya.mesti minyak wangi.sebab dah 4 tahun aku kahwin,tiap2 tahun ni lah aku dapat minyak wangi.tapi berlainan jenama lah.tapi ayah tak kisah keikhlasan tu yang paling penting.terima kasih isteri ku.dalam pada usia aku yang ke 27 ni dah banyak benda yang aku hajat kan dah dapat aku capai dan miliki.ada jugak yang belum tercapai lagi..tapi akan diusahakan sehingga tercapai insyallah kalau diijinkan oleh NYA..apa yang aku belum tercapai lagi???biarlah rahsia.Aku bersyukur sangat2 amin ya allah,banyak benda yang dah termakbul.terima kasih allah kerna permudahkan perjalanan hidup hambamu ni..sampai disini sahaja.aku chow dulu.mata dah mintak nak tidur.

4 comments:

  1. baca ini sambil nada nyanyi "SELAMAT HARI JADI...SELAMAT HARI JADI...SELAMAT HARI JADI MHD SHUKUR...SELAMAT HARI JADIIIIIIIIIIII...."..semoga dimurahkan rezeki. Amin. Kau murah rezeki, aku pun boleh tumpang tempiasnya. Amin.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah,moga pnjg umur, keluarga bahagia dan murah rezeki,hehe..time kasih la blanja aku kfc semlm.

    ReplyDelete
  3. aku bila nak dibelanja nie...nak MD dan KFC dan Ikan Bakar...mengidam nie...hahaha

    ReplyDelete
  4. BISA BOSS.SELAGI BOSS LARAT,AKU ANYTIME JE.

    ReplyDelete