Tuesday, June 16, 2009

KEMBALI MERIAH

Asskum semua..

Hari ni aku gembira sangat2,sebab semua pemain badminton kelab bri turun beraksi.terima kasih semua kerana bagi kerjasama dengan aku..hari ini ada pemain yang baru untuk kelab ni.bro swee n suami pada officemate aku(pn raja)datang untuk join kelab ni.&ada seorang lagi kawan pada malek,entah apa nama die aku pun lupa nak tanya,yang ni fresh lagimuda sangat2.pun datang bermain..so makin ramai,makin meriah lah.aku happy sebab dah lama kelab ni kekurangan pemain..asik main 5 orang je.aku harap2 lah dia orang bagi komitmen pada kelab ni.pada yang dah berusia tu,jangan bagi alasan dah ada umur tak boleh nak main.sebab bro swee kita(baru)dah berusia 50an.tapi stamina mengalah kan orang muda.4 game tanpa henti,bukan calang2 orang tu.aku ni 3game dah pancit..badan dah berat kot,hahahaha..bulan depan aku ada perlawanan dengan bebudak bacang..harap2 rezeki memihak kepada kelab aku..kepada pemain rajin2 lah turun padang training..kalah tu pasti,menang tu insyallah..apa pun kena mencuba dulu..macam bagi nasihat pulak aku ni.hehehe..hidup kelab bri!!!,terima kasih aku pada semua pemain yang bagi kerjasama(tar,naj,mal,haz,dan aku sendiri shuk)..

Kepada boss(ahbond2020),terima kasih kerna bagi aku semangat untuk meneruskan usaha murni boss ni.aku cakap macam ni sebab boss lah pengasas kelab ni dari awal lagi.aku cuma menerus kan apa yang ada,terima kasih kerna letak kepercayaan kat aku untuk membimbing kelab ni..memang dari mata kasar orang nampak aku yang uruskan semua,tapi boss adalah idea asal nya..terima kasih jugak sebab rajin masuk blog aku ni...aku memang rajin masuk blog boss..boleh kata kan tiap2 hari.sehingga kita berjumpa kembali..salam dari aku..


wasalam

2 comments:

  1. Salam Poi,
    Terima kasih dan tahniah kerana meneruskan juga club badminton nie. Walaupun kadang terasa mcm dah nak runtuh mcm stadium terengganu tu, tetapi tetap hidup disebabkan adernya tenaga dasar iaitu kau. Terima kasih lagi beb.
    Wah ader player baru. Nie mesti handle nie. Laki dak Raja ker?..Baguslah klu bergitu. Okaylah Poi, sehingga berjumpa lagi. Semoga ceria selalu. Amin dan sehingga berjumpa lagi di Malaysia. Hahahaha

    ReplyDelete
  2. tul tu, selagi kot badminton tu tak runtuh mcm kat t'ganu tu, selagi tu la aku dgn shukur akan terus memartabatkan kelab badminton BRI ni,hahaha..

    ReplyDelete