Friday, June 5, 2009

LUAHAN HATI DARI AKU

Assalamualaikum semua

Aku sebenarnya hampir2 berputus asa untuk meneruskan sukan badminton di BRI.aku kecewa kerana kekurangan pemain kelab BRI.aku rasa nak tutup je..kekurang pemain2 disebabkan faktor rumah jauh atau ada urusan lain,sehingga tak dapat hadir,atau mungkin malas nak datang main..kalau faktor kewangan rasanye takde masalah.. sekarang kelab ni di biayai oleh seseorang..main free je....tu pun malas nak nak datang..bukan semua hanya segelintir je..aku pun sayang jugak nak kubur kan pasukan ni.ialah kalau nak ikut umur,pasukan ni dah 7 tahun lebih.satu masa yang agak lama jugak..tengah aku dok memikir kan & berbelah bagi,datang plk 2 insan menyatakan hasrat untuk bermain dengan kelab BRI..yang satu terdiri dari orang BRI jgk,yg satu lagi orang luar nama dia swee koh,orang gelar swee.pekerja di hospital mka.katanye orang BABA.betul lah kot sebab nama&muka dia nampak mcm cina..tapi tak pandai cakap cina..itu tak penting,yang penting dia buleh main..harap2 lepas ni dapat diterus kan selama yang buleh..

Kepada pemain2 yg terbaca coretan ni&mungkin terasa hati,aku mohon maaf kepada kalian semua..ini adalah luahan hati aku sahaja..tak berniat nak menyakiti hati sesiapa..jujur aku katakan aku sayang kelab BRI ini.harap2 kalian pun begitu jugak..


sekian wassalam

2 comments:

  1. Akhirnya..selamat gak kelab Badminton BRI yang telah kita jayakan. Tempoh tujuh tahun tu bukannya pendek..panjang. Terima kasih banyak2 Koi. Kaulah org yang paling bersemangat untuk membangunkan kelab kita. Sapa seorg lagi yg ingin join the club?..ehehhe Shj nak tau..Dekat sini susah sikit nak cari dewan badminton. Ada jauh, aku tengah dok reki2 bermain dgn dia org. Tak tahu bila sebab kelengkapan belum dibeli lagi. Hidup kelab badminton bri. Bye n salam Koi

    ReplyDelete
  2. aku pun pelik la naper skang niliat lak diorg nak turun main ni.xder semangat kesukanan betul la.harap akan bertambah la muka2 baru. tp kalau boleh biarla yg lagi power n b'semangat untuk main.x nak la main ala kadar je beb.

    ReplyDelete