Monday, June 15, 2009

ISNIN

Asskum semua..

Hari Isnin adalah hari yang paling malas bagi aku untuk pergi berkerja..tak tau lah kenapa..memang dari dulu lagi..malas nak bangun tidur kot atau pun malas nak pergi kerja setelah bercuti 2 hari,boleh jadi juga tu..hari ni pun bangun pkl 8am.itu pun setelah 5 atau 6 kali isteri aku mengejut nye..kalau tak tunggu kena siram dengan air baru boleh bangun..sampai office dah pkl 8.30am.nasib aku baik,sebab boss aku memang baik hati.dia faham dengan aku.,tapi lambat2 pun,keje jalan beb!!apa yang disuruh semua nya siap.tu yang dia tak kisah sangat tu..hehehe,jangan marah boss...

Sampai office,kerja pulak banyak atas meja.macam2 pulak nak kene up date.ini salah satu yang buat aku malas nak kerja hari ISNIN ni.rasa nak apply leave je..tapi dalam dok malas2 aku pun semua nye beres..takde yang tertangguh..selamat aku..ni semua cerita untuk hari ISNIN je ,hari lain aku lah yang paling awal sampai office..pastu selasa sampai jumaat aku lah paling cermerlang.hahahha.. masuk bakul angkat sendiri pulak aku..

cerita ni saje je aku tulis sebab nak kongsi dengan semua,nak tanya???ada ke spesis macam aku ni?? atau aku seorang je ke??????

sekian wasalam.....

1 comment:

  1. Hahahaha...Akulak terbalik..menunggu hari berkerja..sebab hari berkerjalah paling best sekali...Allah Poi, Boss kau tahu kau jenis boleh diharap punya. Sebab semua kerja kau dah bereskan dulu...eheeheh...Biasalah hari senin nie, org panggil hari Malas...sehingga berjumpa lagi Poi.
    Chow n salam

    ReplyDelete