Friday, June 12, 2009

CUTI HUJUNG MINGGU

Assalamualaikum semua..

Sekarang ini aku berada di AFAMOSA RESORT MELAKA yg terletak di simpang empat alor gajah.saja je aku bawa isteri&anak2 aku pergi jalan kat sini.lagi pun nak duduk kat rumah untuk minggu ini,rasa macam tak sesuai pulak,sebab rumah aku tengah renovate ,jadi bersepahlah dan byk sampah sarap,.takpe aku biar tukang rumah tu buat keje habis2 dulu..oklah jugak tempat nya.macam2 ada kat sini.ada cowboy town,animal safari,water world dan byk lagi,aku punya plan cuma nak lepak 1 mlm je,tapi bila dah sampai sini terus tertarik.apa lagi terus sambar 1 mlm lagi.dia punya bilik pun ok..aku bukan duduk kat hotel,tapi kat kondominium.besar jugak bilik dia.ada 2 katil besar,meja makan,set sofa,tv,peti sejuk,dll lagi.harga pun munasabah jgk cuma rm 195 1 mlm. ,tapi kalau aku sendiri yang yang tempah,mungkin tak dapat harga yang macam ni.ini kerana aku menggunakan khimat agensi pelancongan(VAHOLIDAYS SDN BHD),semua di uruskan oleh agensi ni..aku ahli dengan agensi ini.

Besok aku nak cuba bersiar siar tempat ini.tapi yang paling penting aku nak pergi tengok cowboy town.ni tempat yang aku nak pg tengok selama ini,maklum lah aku selalu aku lalu je tempat ni.,lihat dari luar pagar je,sebab cowboy town ni terletak sebelah jalan raya..jalan yang aku selalu ulang alik mka&nsdk.hampir 12 tahun aku lalu je kat tempat ni.maklum lah masa tu dulu aku kurang senang dari segi kewangan,tapi sekarang alhamdulliah lah dapat jugak aku check in kat sini.oklah sampai disini saje untuk kali ini..

Maaflah sebab blog aku ni belum ada apa2 gambar lagi,sebab aku blm upload lagi..dan aku sebenarnya memang tak suka bergambar,kamera bawa tapi tak pernah amik gambar pun.

1 comment:

  1. WOW..bestnya. Gie bercuti lagi sahabat den nie. Oooo baru ingat patutlah hari tu ader tanya. Best ker tempatnya Poi?..Seronok ker budak?..Kalau kita mesti seronok?..Yang penting budak2 punya keseronokan. Nanti citelah berapa kos sampingan yang lain selain bilik tidur. Berapa kena bayar rumah cowboy, safari..dan lain atau sekali package?..Yang penting org rumah happy, anak2 happy. Selamat bercuti En Mhd Shukur. Bye n salam

    ReplyDelete