Thursday, June 25, 2009

PENCARIAN TAK AKAN BERAKHIR

Asskum semua...

Entry kali ni mengisah kan tentang pencarian c/note yang tak akan berakhir sampai bila2 pun.mungkin akan berakhir bila semua client dah bayar.tapi itu tak mungkin kot.sebab terlalu banyak client yang masih belum bayar lagi sebab dokumen tak lengkap lagi..sapa yang ada baca entry aku bertajuk meeting rabu 17/06/09.ini adalah kesinambungan je.kalau lah aku dapat settle kan semua client yang ada masalah tu blm tentu lagi semuanya selesai.sebab lepas ni mesti akan ada client yang call tanya pasal invois.itulah yang aku maksudkan pencarian tak akan berakhir.lepas satu.satu masalah akan timbul.aku dan team aku gagal merealisasi kan impian boss aku.makna nya gagal lah.bukan team aku je,tapi team yang no2 pun gagal jugak.so nazri kena belasah lah dgn boss.sebab dia kan ketua kami.apa boleh buat naz,kami dah sedaya upaya menyediakan apa yang di minta.semalam aku dan geng2 aku balik dari office pkl 9.00pm,sebab mencari benda alah ni.tapi tak ketemu dong..apa buleh buat,kita hanya merancang tuhan yang menentu kan.sampai sekarang pun aku masih mencari dan terus mencari lagi.dah seminggu dah asyik balik lambat je.orang rumah aku pun dah komplain.tapi dia faham.suami mu banyak kerja,bukan kerja sendiri,tapi kerja orang lain.apa buleh buat dah kehendak majikan..oklah sampai disini.sehingga berjumpa kembali.chow dulu..ni pun dah banyak melalut dah ni.

2 comments:

  1. Alhamdullillah...kembali mencari nampaknyer...inilah penangan si Riz yang menyebabkan semua org menjadi kalut..Bagus gak idea diakan. Bagaimana dia cuba membangkrupkan company. Bila company lain call untuk tanya invois dia akan putar alam...bila dia dah menghilang...susah pulak nak cari CN untuk dijadikan invois..company lain pun menganggap klu takder CN kira burn, tak yah bayar...susah ooo..Ini dipanggil kredit lapuk..sebab kita dah kira dia punya profit..tapi hasilnya kita ambik lagi..bye n salam. semoga rajin2 mencari CN

    ReplyDelete
  2. Aku klu dapat dia boss,aku nak picit2 kan dia.hahahaha.

    ReplyDelete