Wednesday, August 12, 2009

KURSUS INC BRI

Assalamualaikum

Entah kenapa sejak akhir2 ni,aku malas nak menulis kat blog ni.rugi pulak rasanya sebab banyak aktiviti aku tak masuk kat dalam ni.yelah kalau aku tulis dalam diari pun bukannya tertulis pun.berbeza dengan boss aku kat indon tu,bertalu talu entry dia masuk kat blog.oklah lupakan lah tentang malas aku ni.nanti aku rajin menulis ni.

Aku nak cerita sikit ni,semalam aku menghadiri kursus OJT CWMS@INCINERATOR.di adakan kat bri office.yang menghadiri kursus terdiri dari AA dari seluruh johor,mka&hq.kursus ni tentang inc&clinical waste.tenaga pengajar ialah tariq&nadira.orang cakap,aku sebenar nya tak payah masuk kursus pun,sebab aku dari orang inc.mungkin dia orang tak tahu aku dah lama tinggalkan inc ni.sejak aku dinaikkan untuk duduk office ni,aku kurang ambil tahu pasal perjalanan inc ni lagi.cuma aku menyediakan barang2 keperluan operasi je.dah banyak yang aku lupa pasal inc ni.tariq tanya aku apa dia nama inc kita ni??aku pun tak tahu,gelebah aku sekejap.sebab aku dah lupa.menyesal pulak aku tak ambil tahu.banyak yang telah aku lupa.sampaikan berapa bakar 1jam pun aku tak tahu jugak.yelah dulu lain sekarang dah lain.

Nak dijadikan cerita selepas kursus,petang tu ada ujian pulak.tertekan aku beb,nasib baik soalan nya senang,mudahlah aku nak menjawab.alah orang yang buat soalan pun bukan orang lain,kawan2 aku jugak.orang yang baik hati.tak kan dia nak tengok aku ni gagal kot,hahaha.pada tariq tolong letak markah aku 100%.malu beb kalau dapat markah sikit.buat ketawa dek orang je.sebab aku dari golongan inc jugak cuma tak bergelumang dengan waste je.nanti aku belanja apa2 yang patut kira rasuah lah ni hahahaha.jangan marah aku bergurau je.jujur beb..

Secara keseluruhannya aku happy lah dengan kursus.dapat jumpa rakan2 sekerja dari hospital,dapatlah berkenalan,walaupun masa outing tempoh hari dah kenal.kalau tak aku ni hanya dengar suara dia orang je.sekarang dah bersua muka.cuma kepada pengajar padatkan lah isi kandungan ceramah tu.tapi oklah.aku enjoy.oklah lain kali kita berjumpa lagi.

2 comments:

  1. Okaylah tu...refreshment knowledge beb...yang penting setiap ada aktiviti segini mesti ada MAKANAN hebat..

    bye n salam.

    ReplyDelete
  2. makanan kurang bestlah boss,asyik2 makan lauk masak asam je.

    ReplyDelete