Friday, August 14, 2009

TEWAS

Assalamualaikum..

Nak di jadikan cerita pada 05/08/09 jam 8.00pm team badminton aku ada perlawanan persahabatan dengan team bacang.team aku tewas teruk.sebanyak 5 regu di turunkan semuanya tewas termasuk aku sendiri.permulaan mula agak baik,tapi kecundang saat akhir.apa boleh buat,team yang aku lawan bukan calang2 orang.penuh pengalaman.sebab dia dah biasa pergi ke tempat orang,dan pada fikiran aku dia orang agak hebat jugak.tapi dah cuba menentang habis habisan dah.sampai bawa ke rubber game.terlalu banyak buat kesilapan ini lan padahnya.atau mungkin gugup kot??tapi takpe aku akan bertandang selepas raya ke tempat mereka.aku akan membuat percaturan yang terbaik buat team aku kali ni.kalau kalah pun sekurang kurang nya aku nak 2 mata dibawa balik dari sana.insyallah.rakan2 semua doakan aku.

Biasalah adat pertandingan mesti yang kalah dan menang.aku akan ambil kekalahan ni sebagai satu cabaran untuk aku membentuk dan mencorak team baru yang mantap.barulah tak kena 5-0.yang penting semua pemain2 mesti selalu datang training,ini pun salah satu punca kekalahan jugak.yelah training kurang macamana nak serasi dengan pasangan masing2.bila aku tanya kau ok ke main dengan dia ni???semua akan cakap,boleh aku dengan sesape pun boleh..tapi bila masuk gelanggang main semua hancur.tapi aku dengan pasangan aku(tariq) ok mantop.walaupun kalah,tetapi aku berpuas hati.begitu juga dengan malik dan ramdan pun memberikan persembahan terbaik mereka.tapi rezeki tak menyebelahi mereka.yang lain pun ok jugak,cuma agak hambar sedikit.kena lebih training sikit.baru ok.

oklah yang kalah tetap kalah dan yang menang tetap menang.adat pertandingan mesti ada yang kalah,kalau semua nak menang siapa pulak yang nak kalah.betul tak???
oklah aku blah dulu.

2 comments:

  1. Kalah TERUK....5 - 0...apa sudah jadi nie...Tak per semangat bersukan itu yang penting. Kalah atau menang itu pekara kedua...Yang penting kita bersukan sebab boleh menambahkan kawan...

    Cuba lagi...setidak-tidaknya taklah seteruk 5-0..bye n salam

    ReplyDelete
  2. Aku akan cuba dari angka 5 ke angka 2,atau sape tahu team BRI boleh menang plk..

    ReplyDelete