Friday, October 23, 2009

LUAHAN HATI 24/10/09

Sekarang aku dah memilih untuk bermain badminton dengan pasukan lain.dah tiba masanya aku mengorak langkah ke tempat yang lain.aku dah tak boleh harapkan untuk bermain dengan kelab badminton BRI lagi.kelab BRI masih diteruskan lagi.cuma sejak akhir2 kedatangan amat2 mengecewakan aku.tapi tak semua.sekarang aku dah buat untuk bermain seminggu sekali je.itu pun ada yang liat nak datang bermain jugak.jadi aku fikir elok lah aku mencari destinasi lain sebelum berkuburnya kelab BRI.ada jugak orang datang jumpa aku untuk bermain dengan aku,tapi janji tinggal janji.semuanya datang dan pergi,tiada yang kekal.yang kekal hanyalah 5 orang je.itu sebab bila salah seorang atau 2 orang tak datang game tak dapat diteruskan.masalah ini lah yang selalu aku hadapi.lepas tu suka tarik diri saat akhir2,kadang kala tu aku dah sampai dewan dah baru tahu dia orang tak main sebab ada hal.tak kecewanya aku tu..

Lepas ni aku pun dah malas nak layan lagi kerenah pemain2 ni lagi.kalau cukup orang main,kalau tak cukup tak payah main,habis cerita.dah penat dah.walhal yuran 1sen aku dah tak minta lagi,sebab dah ditaja oleh seseorang.

Tapi tak semua pemain yang buat perangai.kepada yang selalu hadir bermain bersama sama aku,aku ucapkan ribuan terima kasih.kepada mr kadir(MJ) selamat datang aku ucapkan.kehadiran anda dialu alukan.tapi tak lah sampai bila kadir ni boleh bertahan.dari segi reaksi macam nak main lama.jadi aku harap berkekalan lah.

Ni ada satu lagi ni pasal badminton jugak,dengar aku sahabat aku bercadang nak anjurkan kejohanan badminton tertutup pantai medivest,bunyi dah gempak ni,bila lah nak mula ni.aku harap ianya akan menjadi kenyataan,sejarah tu.aku sokong 100percent bab bab ni.

1 comment:

  1. Salam, tuan pengurus badminton BRI..apa boleh buat semua dah semakin tua dan telalu banyak komitment peribadi sekarang..

    Apa2 pun jua yang kau lakukan...amat-amat dihargai. Teruskan usaha ini walaupun semakin malap.

    Kalau boleh cari pemain luar yang bisa bermain bersama. Kalau takpun kita main sekali seminggu tetapi malam ker?..dekat Batu berendam at least ade club yang tak berdaftar ini...

    semoga usaha tuan pengurus diberkathi. Amin

    ReplyDelete