Friday, May 29, 2009

CERITA DARI AKU

asskum semua...

Aku nak citer sikit ni,pasal semalam(28/05/09).setelah aku selesai hantar anak & isteri aku blk rumah(sebelum tu hantar pg klinik KK) aku pun dengan kelam kabut terus ke office,maklum lah ada orang sedang tunggu kat office(boss aku),dia nak pinjam kereta syarikat.sampai office aku pun keluarkan kunci&kad minyak.ni yang buat aku buat cemas seketika ni.kad yang aku pegang hilang.habis aku.habis tempat semua aku selongkar tapi tak jumpa,call wife kat rumah pun takde jugak.manalah tau kot2 aku terletak kat dalam poket seluar atau baju ke.tapi hampa.aku tiada pilihan lagi selain kena report kat finance manager(boos aku jugak).tapi aku pelik kenapa beliau tersenyum sebaik aku bagitau yang kad minyak dah hilang.rupanye dia dah jumpa kad tu dulu sebelum aku jumpa.maklum lah aku pun masuk office dah pkl10 am.apa lagi kena ceramahlah macam2 kena leter.tapi takpe boss aku ni baik orangnye.ampun boss & terima kasih.

NOTE:jangan alpa&cuai dengan kepercayaan& amanah yang diberikan.aku pasti tak akan mengulanginya lagi.....

Sekian dari aku.

2 comments:

  1. baguslah kalau sudah menyedari kesilapan diri....eheheh..Aku pun cuak juga bila kau kata hilang..sebab aku nak kena g key el pada masa tu...nasib baik jumpa. Klu hilang tak tahu nak buat camner sebab ianya boleh membuat org mengubah beribu persepsi kepada kita..."Jangan Dibuek Lagi..Jang ooo"

    ReplyDelete