Friday, May 22, 2009

CERITA DARI AKU

Assalamualaikum semua...

Pada 03.04.09 tempoh hari genaplah usia perkahwinan aku yg ke 4 tahun.dalam x sedar
sekejap rasanye dah 4 tahun.macam x percaya.dalam pada itu aku dikurniakan 2 cahaya mata,1 perempuan&1 lg lelaki.yang pertama perempuan(nurin balqis) dah 3 tahun lebih.yang kedua tentulah lelaki(hilman haikal) dah hampir 2 tahun.sepasang beb..alhamdullilah.permata dari NYA yg tak ternilai buat aku&isteri.pada 16.04.09 bulan lepas hari lahir anak perempuan ku yg ke 3tahun,dah besar dah anak ayah.sempat jugalah aku bwk anak2 aku ke port dickson mandi manda& pergi jalan2.hilang sudah penat lelah aku bekerja,pabila melihat anak2 aku ketawa riang &gembira,dapat mandi laut&main pasir.insyallah,ada rezeki nanti ayah bawa lagi kalian
pergi mandi laut.tak boleh selalu2 nanti kulit hitam.hahaha.

Buat isteri ku(mas ayu bte muhamad)juga permata dari NYA, terima kasih kerna sudi berkongsi hidup dengan ayah susah& senang..terima kasih jugak kerna menjaga kedua dua anak kita yang sedang membesar & sangat lasak,menguruskan rumahtangga.tak terbalas rasanya budi baik ibu.semoga allah membalas.inilah kebahagiaanku.terima kasih ALLAH.

Sekian Wasalam

No comments:

Post a Comment